Apmokėjimas, prekių pristatymas ir atsiėmimas

1. Pirkėjas turi galimybę už Prekes internetinės bankininkystės priemonėmis (PaySera).
2. Atlikdamas mokėjimus per bankus Pirkėjas naudojasi trečiųjų šalių paslaugomis. Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius tokių trečiųjų asmenų veiksmus ar neveikimą, ir iš to atsirandančias galimas pasekmes.
3. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje. Apie atliktą apmokėjimą informuokite elektroniniu paštu info@natures.lt
4. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą už prekes bei jų pristatymą (transportavimą) ir nuo to momento skaičiuojamas prekių pristatymo terminas.
5. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą internetinės bankininkystės priemonėmis, privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo mygtuko „Apmokėti“ paspaudimo. Per šį terminą nepatvirtinus mokėjimo pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį, ir anuliuoti užsakymą.
6. Pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti arba priimti pats, o jei to negali padaryti, turi tam paskirti kitą asmenį atsiimti prekes vietoj jo. Tokiu atveju laukelyje “Mokėtojo komentaras“ nurodomas prekes atsiimsiančio asmens vardas, pavardė ir telefono numeris.
7. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkdamas kurjerio paslaugas, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Užsakymai pristatomi visoje Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
8. Pasirinkus kurjerio paslaugas Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
9. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai Pirkėjui perduodamos prekės arba jos pristatomos Pirkėjui jo nurodytu adresu, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas Pirkėjo nurodytas asmuo. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai prekės perduodamos Pirkėjui.
10. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją.
11. Prekių pristatymo metu nepagrįstai atsisakęs priimti užsakytas prekes ar jų dalį, Pirkėjas privalo padengti su sutartimi susijusias realiai patirtas Pardavėjo išlaidas ir/ar pristatymo išlaidas.
12. Pirkėjas ar jo atstovas priimdamas prekes privalo patikrinti, ar nėra pažeista prekių pakuotė, o esant pakuotės pažeidimui, galinčiam turėti įtakos prekių kokybei, Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes ir/arba reikalauti Pardavėjo pakeisti prekes į kokybiškas.
13. Prekes pristatant per kurjerį, pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti prekės siuntos būklę. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar jo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
14. Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje ir papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
15. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, pasiūlo Pirkėjui analogišką prekę arba vėlesnį pristatymo terminą. Jei Pirkėjas nepageidauja gauti analogiškos prekės, Pardavėjas per 5 darbo dienas grąžina Pirkėjui pinigus.

Pirkinių krepšelis